fredag, maj 04, 2007

Ibland

Ibland känns det som att ens drömmar är så otroligt långt borta. Jag känner ibland att det är meningslöst att försöka nå dom. Ibland tänker jag att även om jag lyckas kämpa mig upp till toppen kanske jag hatar att vara där?

Jag brottas med tvivel. Jag är otroligt rädd för att helt enkelt vara för dålig. Att inte vara tillräckligt duktig på det jag gör för att kunna leva på det. Och jag vet fan inte vad jag skulle göra annars.

Men sen ibland känns det lite bättre. Som att jag har tiden på min sida och inte har någon anledning att hetsa upp mig över någonting. Ja, ibland slappnar jag faktiskt av. Men just nu känns det lite sådär.

2 Comments:

Anonymous Laima said...

Äh, vaddå inte tillräckligt bra på det du gör.
Vi har ju redan bestämt din framtida karriär ;) med egna klädmärket å allt,
det med hoodies i rätta storlekar och sschöönaste designen :P

I can tell, it will make u famous!

9:08 em  
Blogger johan said...

Ehh Mats du är grym. Jag ser upp till dig. Du är allt annat än dålig. Det är tvivlet som förstör för folk som hade kunnat fortsatt med det dom älskar. Skit i det för man kan inte göra nått åt det. Bara kör. Så vet jag att du kommer långt.

2:31 em  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home