onsdag, maj 23, 2007

Några notches i sticken


Nu har det börjat ljusna lite i tillvaron!

Diverse planer styrs upp och andra går rent av i lås. Idag, till exempel, skrev jag prov i matte B och jag är övertygad om att jag klarade det. Känns otroligt skönt faktiskt. Jag tänkte fira med att laga makaronipudding idag (eller som det stavas i kokboken, makaronpudding (?)), men jag glömde köpa lök och nu orkar jag inte göra det. Men snart ska jag gå och göra det i alla fall och boka tvättid också. Har inte haft tid med sånt på flera veckor.

Härom veckan var man dessutom i luffarhålet Amsterdam och brakade loss ett grymt set för den luttrade tachnopubliken där! Det var en upplevelse utöver det vanliga som innefattade både personlig chaufför, betalade notor, ändlös tillgång till alla tänkbara berusningsmedel och givetvis betalda resor och ordentligt gage. Vi blev helt enkelt väldigt väl omhändertagna och trots att hela den där miljön är väldigt främmande för mig så trivdes jag riktigt bra. Big up till organisatörerna där, säger jag bara.

För att det här inlägget ska bli lite roligare lägger jag upp lite bilder på spektaklet:

Benjamin backstage. Observera att det var i ett fett garage.


Dansgolvet som det såg ut när vi kom.


Vid 02:30 drog vi igång!


Benjamin visar hur man ska göra.


Publiken tolkar.


Observera den vithåriga mannen till vänster. Medelåldern var något högre än på Modem.


Vid femsnåret var vi tillbaka på hotellet, trötta på livet.


Ok, det får räcka. Mer bilder kommer nog upp på bilddagboken vilken dag som helst...

Peace!

0 Comments:

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home