onsdag, maj 09, 2007

Pros and Cons

Tänkte dra en liten snabb summering av det positiva och negativa i mitt liv just nu. Tänkte det kunde bli kul.

_______________________________


-

Jag har ständig ångest

Jag kommer att missa antagningsprovet till Skövde för att jag var för sent ute med att beställa tågbiljetter

Jag har inget jobb i sommar

Jag kommer att åka och plugga i Frankrike i höst och därför inte få träffa henne på ytterligare fyra månader

+

Jag kommer att göra minst tre hyfsat välbetalda gig utomlands med Mr Miyagi i sommar

Jag har börjat avstyra det mest ångestframkallande

Jag har en schysst hoodie på ingång

Jag ska åka till Frankrike och roxxa

______________________________________


Ok, vi säger fyra lika då. Borde alltså inte gnälla.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

du borde läsa värsta peppboken som heter bus-enkelt; så blev jag framgångsrik, av Charlotta Gustafsson. det är faktiskt galet peppande. du måste bara ignorera allt girl power och det faktum att den, om man ska vara noga, bara riktar sej till unga kvinnor. men seriöst. den är apbra. jag ska i alla fall bli framgångsrik nu ikväll.

9:52 em  
Blogger Sally said...

i frankrike finns stiliga näsor :D

11:54 em  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home