söndag, juni 10, 2007

Sommar 2007

Ja hej.

Sommaren ser lovande ut! Jag har fixat mig ett gratis studentrum fram till och med sista juli. Det är inte länge, jag vet, men det kommer bli så jävla bra ändå. En annan rolig grej är att jag, när jag har blivit utslängd från studentrummet, kommer att flytta hem med alla mina prylar till mamma och pappa. Eller det roliga är egentligen att det antagligen kommer att vara så att båda mina systrar också kommer att bo där i augusti. Som en family reunion där alla kan kolla läget och se vem som har blivit mest framgångsrik och så. Sånt som man gör på reunions.

Annars är det mycket som fortfarande är oklart inför sommaren. Jag kanske blir världens lyckligaste man, kanske tvärtom. (världens lyckligaste kvinna)

1 Comments:

Blogger Gustav said...

hej, dear. du borde skriva mer. det är trevligt att läsa om dina framsteg.

10:36 em  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home